Förlåt!

Hej mina älskade vänner!

Jag måste skriva en förklaring till mina deppiga dikter!
Jag blir sådan när jag är ledsen.
Då blir det ledsna dikter.
Om ångesten biter tag i en och jag är ännu ledsnare så
blir det fruktansvärt låga dikter!

TACK för alla era fina kommentarer och och för att ni bryr
er om hur jag mår!
Men idag känns allt bättre och jag lovar att jag klarar mig!
Tack =)

I dag har jag varit på benen hela dagen och då hinner man
inte ens tänka!
Var och åt lunch med min dotter!
Hon hade Kinamats sug igen ;)
Sen var vi på stan och sen åkte vi till min mamma med lite
mat vi handlat.
Vi skulle göra kycklingsallad till kvällen allihopa.
Jag,mina syskon, våra respektive och våra barn.
Och så mamma och hennes man så klart!
Och de små barna hade klätt ut sig!
Förutom lilla Alvin som sket blanka fasen i det  ;)

Oscar var sjörövare och Lova var en blandning mellan
prinsessa och häxa skulle man kunna tro  =)

Just nu sitter jag och lyssnar lite på radion över datorn
och skriver detta inlägg!
Jag hoppas ni alla får en underbar helg!
Själv har jag inget inplanerat...
Men jag ska försöka låta bli att "skrämma" er med mina
ledsna dikter!

Tusen kramar till er alla!



Kommentarer
Postat av: Sunflower

Yes!!!Du är på toppen..njut av utsikten

Håller koll på dig

2008-10-31 @ 21:45:25
Postat av: Pia

Jag blev ju lite orolig! Kram!

2008-10-31 @ 21:46:48
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: jayne

Mig skrämmer du inte bort!!!

Jag håller med dig om att skriva när man är ledsen, ibland kan det vara den bästa "medicinen". Tycker helt klart att du ska fortsätta vid behov...

Massor av kramar til dej, hoppas du känner dig emr uppåt!!

2008-11-01 @ 08:39:47
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie

Låter som ni hade en riktigt mysig familjekväll igår!



Kramar till dig vännen!

2008-11-01 @ 10:50:27
URL: http://alicebm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback