Cam eller inte?? ;)

Hehe....
Måste man modernisera sig??
Nu har jag fått äta upp under lång tid, då jag har
MSN, att jag inte även har en Webcamera.
Jag har aldrig gillat kameror och att visa upp mig!
Men då folk lär känna mig så tycker dom att det skulle vara
helt naturligt att kunna prata genom en sådan...

Men jag har tänkt....
Då kan jag ju aldrig sitta i pyjamasen vid MSN längre...
Jag måste sminka mig och fixa håret...
Jag kan aldrig hänga över bordet som en 80-åring
och kan aldrig klia mig på....hihi....
Nej men ni vet vart jag vill komma  ;)
Kan man verkligen vara sig själv då??

Okej man får ju bättre kroppshållning och kommer
ur pyjamasen på morgonen,men.....
Ja,är det värt det?? ;)

Kollade genom dotterns webcam hur man såg ut...
Fick en chock och sa åt henne att man ser ju mongo ut...
Jaha,sa hon!
Inse att det är så du ser ut!!
Tack gumman för dom orden....

Sen alla miner jag gör...
Jag använder ansiktsmimik i det mesta jag gör och tänker!
Förstå hur roligt dom andra skulle ha på andra sidan!!  ;)
Sååååååå....
Frågan är!
Vågar man skaffa Cam??

Jag är skeptisk,men man får väl öva sig i att använd den  =)

Ha en bra kväll!
Kram


Kommentarer
Postat av: anne

Jag och maken använde Skype när han var i USA och det var väl en sak, men annars ser jag ingen anledning till att se den jag pratar med. För hur ska jag då kunna göra allt det där knepiga jag gör annars.



Dissa webcam!

2008-10-08 @ 16:18:05
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Alltså! Jag sa aldrig att du såg mongo ut!

2008-10-08 @ 17:07:20
URL: http://lonelydarling.blogg.se/
Postat av: jayne

Hi hi hi hi hi

Ja du... jag har använt webcam till mina släktingar. Pratat med systerdottern i stockholm och det var kul.

Men jag delar din åsikt annars... ha ha ha ha ha. Man kan inte vara sig själv. Konstogt egentligen då man ju inte tänker annars på "hur ser jag ut nu, vad gör jag nu"... när man träffar folk irl.så att säga....

Hoppas du kryat på dej nu!!!

Ja du... idiotförklara barn... undrar vem som gör det.. men suck...

2008-10-09 @ 05:53:33
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback