Måndag

Måndag i morgon!
De flesta föräldrar njuter av att barnen har lov!
Det gör naturligtvis vi oxå!
Men det är så jobbigt för våra barn att komma igång
igen efter ett upphåll!
En av psykologerna vi träffat i många års tid,sa att det
är hemskt men barn som har dessa diagnoser skulle
egentligen inte ha lov alls för det kommer ifrån alla rutiner
och det blir för tufft!
Men vi passar på att njuta ändå ;)

Idag har jag tvättat bort allt som blivit liggande när vi
slöat på under lovet!
Eller nästan allt!
I morgon ska jag ge mig på sängkläderna tror jag!

Jag har äntligen skaffat mig ett element!
Men lilla Angelica har frysit så länge så i natt eldade jag
på ordentligt!
Men när jag vaknade i morse,alldeles fuktig i håret och
det osade av värme värme så var jag tvungen att stiga
upp och slå av elemntet och öppna fönstret!
Så i kväll slår jag av det när jag lägger mig  ;)

Nu ska jag tvätta av mig ansiktet, borsta tänderna och
hoppa i min sköna rosa pyjamas!
Sen kryper jag ner under täcket med musik i öronen!

Ha en bra måndag på er,vänner!
Puss o Kram!!


Kommentarer
Postat av: jayne

Ja du.... sant.. Men jag njuter av loven just för att man slipper alla "måsten"... men visst är det tifft att få igång barnen igen..speciellt äldste sonen... men samtidigt behöver han sina lov.

Kram på dej

2008-11-03 @ 09:58:23
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback