Jobb i helg

Fick svar från min chef idag...
"Oj, hade jag glömt att tala om att mötet var flyttat till måndag kl 13.30?"
"Frågan är om vi behöver ha ett möte då NI träffades igår"
Tack för omtanken,chefen!!!! ;)
Vi beslöt oss för att vi struntar i henne!
Vi går vidare till våra nya jobb utan henne så....

Brrr, tror vintern är här nu....
Igår kväll hade vi -20 och det var inte speciellt varmt ;)
Hundarna hade velat vända ganska omgående!
Och det är ju tur för den som ska rasta dem =)
Nu är det lite mildare, bara -12 men det räcker det med!

I helg är det tyvärr jobb igen!
Jobbar lördag söndag.
Ledig på måndag men då ska jag till veterinären med
"Tax, the devil" och ta bort han manlighet!!!!
Mooohhaaaahhhhaaaaa!!!!!!!
Jag hoppas bara att det hjälper!
För om jag har betalat 3100 kronor i onödan så vete tusan
vad jag kommer att göra med eländet!

Nästa vecka jobbar jag Tisdag och Onsdag och sen är jag
ledig fram till måndag morgon.
Då inleder jag min sista vecka hos min brukare!
Fy sjutton så vemodigt det känns =(

Nu bär det av in i en varm dusch och sen ska jag krama
kudden en stund =)
Kram på er och God natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback