Ska man inte dansa när man städar???

Hej vänner!
Idag kröp jag ner i sängen bredvid min sjuka son och sov en stund till!
Han har hostat nå så förskräckligt i natt!
Jag vet inte vad jag trodde när jag ringde fröken igår och sa att han var sjuk!
Hoppades nog på att det var så enkelt att hans bi-håle smärta bara var en
eftersläntare till hans långvariga förkylning!
Men när jag och gubben kom hem från stan idag efter att ha köpt skor med
äldsta grabben så låg den yngre helt utslagen över soffan!
Han var varm som en bastu...
Så det är kanske bara ringa läkaren i morgon bitti och rådfråga iaf!
Nå, han fick ju vara någotsånär frisk och i skolan 1 vecka iaf!

I dag har det inte hänt mer än igår.
Snön faller fortfarande och dessutom har vi haft storm i natt!
Så det har drivit härligt här ute!
Grannfrun hade drivsnö upp till handtaget till sin ytterdörr.
Min bil sitter fast här ute, jag hoppas någon tänker gå ut och lossa på den.
Den någon hoppas jag är gubben ;)

Sen var vi och hämtade min dataskärm som jag fått utbytt då den andra inte
ville som jag ville.
Då jag har en hyrdator genom jobbet så är det bara lämna in och se glad ut!
Man kan få vänta ett tag men det är ju gratis ;)
Om man inte räknar med det man får betala i hyra...hihi...

sen var vi upp och köpte skor med grabben på stan.
På en "snowboard affär" som tar hutlösa priser men så klart vill alla ungdomar
dit då dom har SÅÅÅÅ snygga kläder!
Bara att inse att man snart inte har råd att försörja dem längre...
Sen var vi och handlade lite.

Nu ska jag laga lite mat.
Har dansat runt lite här, med Volbeat i öronen!
Man städar bra som sjutton till sådan musik!
Och det går inte i slowmotion kan jag lova!
Bara ungarna som skakar lite på huvudet när jag hoppar in i rummen här och drar
en liten "danssolo" för dem!
Något säger mig att dom inte riktigt uppskattar min dans och funderar nog allvarligt
om jag har alla "päron i korgen"...
Men det kan jag tala om för er alla att det är många år sedan!
Och det gör inget!
Jag kan bjuda på en dans eller två även om det inte uppskattas ;)

Ha en bra kväll på er så ska jag dra en dans in till köket nu!
Kramar på er!


Kommentarer
Postat av: anne

Det måste vara så jobbigt för grabben, och dig, att han inte blir bra! Det blir väl bara att pallra sig ner till vårdcentralen för ny provtagning...



Bra att du dansar, dans är upplyftande och bra för kropp & själ!

2008-11-25 @ 20:49:41
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback