Sjuk igen =(

FY!!
Jag tror jag får ett spunk anfall här snart!
Grabben har precis avslutat(kan iofs vara just därför) sin Kåvepeninkur och
har blivit mer förkyld än någonsin!
Detssutom så kan han varken böja sig ner eller hosta för då får han ont över
ena ögat!
Så det är bara inse att det har satt sig i Bi-Hålorna eller så håller det på att
drivas ut nu efter kuren,men ont har han!
Så jag vet faktiskt inte om jag kan skicka iväg honom till skolan i morgon =(
Det är många år sedan vi haft så här jobbigt men långdragna sjukdomar!

Annars händer här inte så mycket.
Har varit och hälsat på hos mamma idag och alla syskonen och dersa barn
kom dit, så det var trevligt.
Det var länge sedan jag träffat Andreas barn, Alvin o Lova!
Har saknat dem så mycket.
Men de sista veckorna har varken funnits tid eller ork.

Det har fortfarande inte slutat snöa från Guds himmel och det är sjukt jobbigt!
Grabben och hans kompis var så duktiga och var ut och skottade tidigare i
förmiddags!
Då blir man glad!

Nu ska jag fortsätta fixa inför morgondagen!
Ha en bra kväll.
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback