Hiiii ;)

Lördag!
Är nu hemma på rast!
Ska tillbaka klockan 17 och göra i ordning det som behövs inför
natten och sedan ska jag få gå hem vid 19...
För som vanligt så vankas det fest i huset hos min brukare och
då vill dom inte ha en tjatig kärring där, gissar jag ;)
Men det gör mig absolut INGENTING! ;)

Så nu ska vi snart laga stuvade makaroner och fläsk som blir
dagens middag!
Här hemma alltså...
I kväll blir det en låååååååång, varm dusch och sen en film kanske.
Längtar redan efter duschen för jag håller på att frysa ihjäl =(

Ha en bra dag på er därute!
Massor av kramar...


Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Hoppas din kväll igår blev lika go som du såg framemot!

Förstår att ni haft det buskallt upp i norr.

Här var det +10 när jag kom hem från fotandet igår, men det kändes som -10 vid sjön..!

Önskar dig en riktigt bra söndag!

Kramar från Västkusten!

2008-11-16 @ 09:15:21
URL: http://alicebm.blogg.se/
Postat av: anne

Vem klagar på att få gå tidigare från jobbet?!?! Då vore man väl hycklare!



Har ni det kallt hemma eller är det ute? Jag frös en hel del igår, men det var väl sviter av magsjuka misstänker jag.



Har du ett nytt jobb på gång nu?

2008-11-16 @ 19:42:22
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback