Fler julklappsfynd!

God kväll!
Nu har jag påbörjat helgens arbete!
Det vart ett lugnt skift i kväll men gissar att helgen kommer kännas
tyngre ändå.
Och ännu tyngre när jag är medveten om att jag även jobbar nästa
helg igen!
Nå, det får gå ;)

Idag har hela dagen gått undan!
Vilat en stund.
Sen åkte jag och körde mammsen och handla!
Hon har inte körkort så hon brukar åka med nån av oss ungar och
handla lite då och då!

Hittade ett par ganska fina skor!
Ett par höga vinterstövlar, så jag slipper få in snö innanför skorna =)
Så dom köpte jag.
Dottern köpte ett par andra skor.

Sen var det bara att åka hem, hämta väskan och åka upp på jobbet!
Hittade några julklappar idag igen faktiskt.
Köpte bort åt dom tre yngsta syskonbarnen.
En ganska stor batteridriven skoter åt Alvin och Oscar som gillar sånt!
Sen en aktivitetstavla åt minstingen Viggo!
Han gillar nog allt som låter skulle jag gissa ;)

Nu ska jag gå ner och kolla tv en liten stund!
Känner mig ruskigt trött...
ha en bra kväll på er därute!
Många kramar!


Kommentarer
Postat av: anne

Varg Veum har jag inte läst, knappt sett i bokhandeln. Bra, riktigt bra, eller halvbra?

2008-11-08 @ 11:32:09
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Anna

Nä visst jag... M gjorde ju också fel så det blir väl "skit" åt honom också då...

Det är så irriterande att deras "säljare mot lager" bråk ska gå ut över kunderna.

2008-11-08 @ 12:22:15
URL: http://annams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback