"Fast i bågskytte härva"

Måndag...
För er som inte vet det redan ;)

Ska ut och jobba någon timme i kväll och sen är jag ledig
fram till Lördag morgon!
Ser inte framemot att jobba ännu en helg men det måste
ju fungera!

Vet inte hur jag hamnade i "Bågskyttehärvan"...
Plötsligt är det min skyldighet att sitta i "kiosken" och sälja
Bingolotter och Sverigelotter.
Helt plötsligt är jag skyldig till att sälja godis och baka till
brödlotteriet som dom säljer nu!
Helst ska jag stå i fiket på deras tävlingar med!
Som belöning får jag betala medlemsavgift vilket ger mig
ett årskort!
Jippi!!!!

Okej...
Jag får ju följa med på deras Bowlingafton och sen ut och
äta efteråt...
Och är jag en duktig flicka får jag följa med på deras resa
innan sommaren!
Mmm, just det!!
Dom är bara karlar i ledningen så jag gissar att dom behöver
med en och annan kvinna som organiserar och vaktar de
mindre barnen...hihi.....
Jag är så lyckligt lottad!!!

Ha en bra dag!
Kram


Kommentarer
Postat av: Pia

Min dotter har precis börjat med Bågskytte.. men hon ska INTE till Norge!! ;o)

2008-11-10 @ 20:11:29
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: jayne

WOW... grattis till dig!!! DET förstår jag att du är lycklig över.... ;)

Kram på dej

2008-11-10 @ 20:57:02
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Daniel

Bra med lite positiva fördelar med jobb!

Själv e man utan ggr.. kanske får ta upp min musik karriär! ;)

2008-11-11 @ 12:40:38
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback