Duktiga pojkar!!!!

Ja, jag kan bara skratta åt karlar och deras driftighet!
Gubben har varit borta några helger nu och tävlat och talade
om att det är tävling i Norge nästa helg men att dom skulle nog
inte åka.
Nä, tyckte jag!
Man kan inte vara borta varje helg eftersom jag också jobbar
varannan helg och allt härhemma blir lidande!
dessutom jobbar jag två helger i rad nu!

Idag träffade jag på Bågskytte gänget på sporthallen...
Som vänligt nog talade om att dom skulle till Norge nästa helg!
Angelica lille protesterade högljutt, att vi hade redan diskuterat
detta och han skulle inte åka!!
Jaha sa gubben åt Peter, då får du åka ensam då, och lät som
en tjurig barnunge!

När jag kom hem från jobbet på rasten så var Peter och gubben
i full färd med att städa gården och tömma från garaget!
Dom lastade pantflaskor i bilen och hade sig!
Skrattade och frågade gubben om han blev tvingad då Peter tjatat
på honom att fylla det där nedrans släpet som står tomt på gården,
med skräp!
Nej sa gubben....
Peter vill ha med mig till Norge...
Så då skulle dom blidka mig med att städa och ha sig så att gubben
skulle få följa med till Norge nästa helg...
Ja, sa jag åt Peter...
-Du måste komma på ett sätt att få honom att städa inne med!!
Peter sa att det är lugnt men gubben gapade åt mig att inte utmana
ödet...hihi....
Duktiga gossar ;)

Ha en bra Söndag på er!
Kram


Kommentarer
Postat av: jayne

Ha ha ha ha,... ja vad ska man säga??? Killar, pojkar män,, gubbar...alla är de lika???

Nå..får gubben åka till Norge då?

Förstår att han vill åka, men jag förstår dig också!!!

Och du.. ja stackars dig som har dessutom har en envis tax hemma... kanske Peter kunde få detta som uppgift om gubben ska med????

ha ha ha

Kram

2008-11-09 @ 19:38:33
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja han kollade Bamse en stund. Han kollar dock inte på TV så länge, vilket program det än är.

2008-11-09 @ 19:43:53
URL: http://annams.blogg.se/
Postat av: jayne

Oj....vilka pengar....

Vilken "snäll" fru han har din lille gubbe..kan du ju hälsa honom.. ;)

2008-11-09 @ 20:43:28
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback