Varför får man aldrig slappa??

Hallå där ute!

Idag har det kännts stressigt igen.
Jag hoppade i duschen när jag vaknade, efter 11.
Sen kom gubben hem och vi drog ett praktgräl igen!
Sen skulle jag äta frukost, kolla igenom räkningar och fixa håret.
Efter det var det dags att åka på banken, gå på stan och köpa present åt brorsans lillgrabb som fyller 2 och sen handlade vi.
Mamma, hennes man och dottern var med.
När stan var avklarad åkte vi hem till mamma och IDAG fick jag faktiskt fika klart!
TACK för det  ;)

Nu måste jag däremot börja fundera vad jag ska hitta på att laga till middag.
Kanske man värmer lite mat från igår.

Hoppas ni får en bra fredag kväll!
Kram




Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Oj, du hann med mycket på några timmar du! Önskar dig också en bra kväll!

Kram

2008-08-22 @ 19:18:10
URL: http://enannanmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback