KÄRA LILLEBROR!

Haha...Lillebror hade varit in och läst min blogg och då om  Lasse Åberg glasen jag ger bort i födelsedagspresent och julklapp till alla mina syskon,och som är EN SÅN ÖVERRASKNING varje gång =)
Han hade räknat ut hur många han får om jag ger dem både jul och födelsedag och då kunde vi snart ha ölfest för 24 stycken.
Om jag däremot bara ger ett glas per år så är JAG för gammal för att komma på den ölfesten sen ;)

Antingen för han statistik eller så talar han om snällt för mig att jag börjar bli gammal och vill storasyster hinna vara med på en riktig ölfest så är det bäst jag satsar på 2 glas per år!!

Tack för den kommentaren min rara lillebror =)
2 Glas blir det!!

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback