HöstRusk!

Nu var man hemma igen efter ännu ett...hmm.....jättelångt skift ;)
En kväll kvar denna vecka då jag tog ledigt på Torsdag.

Förre löneförhandlingen och ökningen fick vi välja om vi ville ha det i pengar eller lediga dagar.
Jag valde att ta det i ledighet och det gav mig 10 dagar eller 80h då man kan ta ut det i timmar.
Det tycker jag är kanon!
För vem vill slösa en hel semesterdag för 4,5h?
Då är det bra att ta från dom 80h i stället  =)

Här öser regnet ner och man får acceptera att hösten verkligen är här!

Hade skolmöte idag med lärare, rektor, kurator och syokonsulent.
Det gick bra och dom är tillmötesgående för det vi ställer som krav för att få allt att fungera.
Skönt!
Orkar inte bråka, så det är skönt när man slipper.

Ha det fint!
Kram


Kommentarer
Postat av: Daniel

Vad kul att du får semester å får vila upp dej!

2008-08-19 @ 20:20:18
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: jayne

ah... va bra det låter med ledighets timmar... 80 timmar är ju aldrig fel att ha!!!

Skönt att mötet gick bra, ja kändes bra. Hopaps nu det blir kanonbra!!!!!

Skrattade när jag läste om sopbilen... ha ha ha..ja du... tänk.

Jag ska vara ärlig... jag startar också nytt liv varje söndag kväll och måndag morgon... hi hi hi

2008-08-19 @ 21:10:07
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback