HMM...Vadå FALSKA BLOGGARE??

Hmm
Läste ett ganska intressant inlägg,på en blogg alldeles nyss.
Där bloggaren skrev om, som hon uttyckte det,"Falska bloggare".
Att en bloggare inte kommer upp sig som bloggare genom att spamma andra aktiva,populära bloggare och genom att skriva ointressanta kommentarer bara för att synas...

Men jag förstår inte riktigt hennes inställning. För jag kan garantera att för att få folk att läsa hennes blogg så har hon nog gjort likadant många gånger.
Och genom alla dessa "falska bloggare" så får ju hon oxå fler läsare som faktiskt skjuter upp hennes statistik i höjden lite mer.
För det är ju bla dessa "falska bloggare" som gör henne och alla andra mest aktiva och populära bloggare till DE mest  lästa,populära bloggare...
Är det inte lite det allt handlar om??

Alla har ju sina egna knep för att få sina bloggar lästa.
Och i de flesta fallen så verkar dom göra det genom att exponera sig.
Det är inget jag skulle göra men dömmer inte andra för det.

Rätta mig om jag har fel!!
Ha det fint därute!
Kram


Kommentarer
Postat av: Ann

Tack snälla:))

2008-08-01 @ 18:14:57
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Malin

Håller med dig om detta inlägget och om mitt inlägg angående Arbogamorden..

2008-08-01 @ 18:46:30
URL: http://malinsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback