Dags att ta det lugnt

Så var den här dagen till ända strax.
Är så trött efter helgens arbete.
Så jag hade tänkt mig en lugn kväll framför tv:n med en ny bra film...

Men det tänkte inte grabben...
In störtar våran 12-åring och hans kompis,med tre brudar i släptåg...
Dom slänger sig i min soffa,tittar på min tv och använder min DVD =(
Själv fick jag och gubben sitta i köket och se dum ut ;)

Ganska roligt...
En av tjejerna som var med,Beatrice heter hon, jagade grabben min redan då dom gick i ettan-tvåan...
Han var livrädd för henne och vi fick prata med fröken för han ville inte gå till skolan =)
Nu släpar han hem henne frivilligt!
Tiderna förändras snabbt!

Nu blir det nog iaf en film...Prom Night eller Himlens Hjärta...
Vad tycker ni??

Kram och God natt på er!


Kommentarer
Postat av: JENNA

HAHA du låter som mig : )

2008-08-04 @ 22:27:24
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback